Kerry’den itiraf: Amerika IŞİD’i Esad’ı devirmek için kullandı

Amerika Dışişleri Bakanı John Kerry, Washington yönetimi Suriye’nin yasal yönetimini devirmek için IŞİD’i kullandığını itiraf etti.

 Amerika Dışişleri Bakanı John Kerry’nin medyaya sızan özel bir sohbeti, Amerika’nın bölgede yaşanan durumdan sorumlu olduğunu ortaya koydu.

Kerry söz konusu ses kaydında, Washington yönetimi IŞİD’in Suriye’de güçlenmesine müsaade ettiğini ve bu örgütten Beşar Esad yönetimini devirmek için yararlanmak istidiğini söyledi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.